Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2018 21:02 - AMAZING VOCAL TRANCE MIX
Автор: musicgirl81 Категория: Музика   
Прочетен: 1865 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musicgirl81 - И да знаеш, Стар, че съм ти сърдита! ;););)
28.08.2018 21:04
Само ти ли ще можеш вече да центрираш клиповете в блог бг?
Някога учеше всички на всичко, но от доста време ти продължаваш да можеш неща, които ние не при новите проблеми тук.
Засрами се! ;););)
цитирай
2. starforlife - Ха ха ха. Война значи?
28.08.2018 23:29
Ами...
Аз като силен противник, най-напред ще те въоръжа с познанието да можеш да центрираш клиповете, а след това ти като един обикновен Каин - ще ме предадеш и... така. ха ха ха

А сериозно: В "логото" на блога ми когато създадох този профил написах:
АЗ И ТОЗИ БЛОГ НЕ СМЕ СЪПОРТ.
Глупавите и посредствени хора неблагодарно омаловажават труда на другите, а умните и способните го оценяват и се възползват от него с благодарност.

С първата част се застраховах, че не съм длъжен да давам решения на никого за нищо тук.
А с втората - че все пак, ако давам такива - ще очаквам не естествено благодарност, защото тя ще ме извиниш за "грубостта", но се явява нищо в тъмно, а поне относително всеобщо уважение.
Защото аз знанията не съм ги получил свисше, а вследствие на много труд и финансови инвестиции.
Затова спрях, Джамби, да давам Познание хей така - и на идиотите тук.
Защото много от тези, които ме плюят за това или оново и то неоснователно - са се възползвали не веднъж и дваж от именно мои знания, които на добра воля съм давал на всички.
Сега вече само на Приятели.
И пак казвам: Не защото очаквам някакъв вид признателност - това семейство не храни, че да е честно спрямо мен.
А защото да даваш на хора, че после да те плюят - това вече е глупост.
А аз определено не съм глупак.
Или съм?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: musicgirl81
Категория: Музика
Прочетен: 118922
Постинги: 31
Коментари: 184
Гласове: 268
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930