Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.09.2018 11:15 - Не всички са руси (2)
Автор: starforlife Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3804 Коментари: 20 Гласове:
37


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image


image

image





Гласувай:
37



1. starforlife - Както вече казах: Здравейте, съблогъри! и (Горячие приветствия из Амстердама!)
19.09.2018 11:16
Сега...
Мислех този постинг да го озаглавя "Билетите ми за отиване и връщане до и от Амстердам", но се замислих, че Другарят ВВ ще ме упрекне, че не публикувам снимка и на командировъчното си...
И от притеснение за това - съм взел, че съм сгрешил и съм публикувал два пъти само този за връщането ми.
И понеже във Вселената нищо не е случайно...
(Нищо, че законите на ентропията са едни от най-разпространените...)
А и понеже все пак аз съм Зв(ьо)здны человек (из тридцаты первы век - ха ха ха)...
Та заглавието от само себе си се е променило на по-достоверно.

Всъщност, както написах в първи коментар под този ми постинг:
http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2018/09/16/ne-vsichki-sa-rusi-1.1627684
Можех да къстя постинга например: "Умеем ли да мислим логично?"
Или пък: "Как вы думаете, что "двойное страхование" означает?"
Можех да го кръстя по десетки начини, но... реших и го кръстих така!

Е... Естествено постингът се явява своеобразно продължение на цитирания като линк по-горе в този коментар и ще има още 2-3 подобни.
(Дотогава вие четете "логичните" разсъждения на ВадиБорни, ей! Те са много логични и много социалистически. Тоест - няма как да не са истина, нищо, че са само празни думи като на пленум на Партията.)


А сега ме извинете, но ще отида да хапна, защото багаж трябва да стягам.
Докукане, "изродииии"! ха ха ха
цитирай
2. cortana - :):):))))
19.09.2018 11:55
Хайде, стига ебавки! Отивай за подаръци и на мен да избереш някой много малък, но много скъп! :):)))))
цитирай
3. vaquero - starforlife,
19.09.2018 12:04
Имаш съмнения, че си ходил до Амстердам ли?
цитирай
4. cortana - screenshot with a sequel :):):)))
19.09.2018 12:59
Жоров градски, тези съмнения ще се загнездят в него чак когато другарят Венци започне да го разобличава със счетоводни похвати. :):):)))
Сега обаче на мен ми се иска да се върнем на темата с лицемерието Ви. :):):)
Като за начало прилагам нещо, за което загатнах в заглавието на коментара http://cortana.blog.bg/photos/178678/ne-vsichki-sa-rusi-2-rating-12-50.jpg
цитирай
5. kvg55 - До 4. cortana
19.09.2018 13:08
Нищо не разбирам от това, което се появява на адреса : http://cortana.blog/photos/178678/ne-vsichki-sa-rusi-2-12-50.jpg
цитирай
6. cortana - second screenshot with a sequel :):):)))
19.09.2018 13:42
Жоров градски, ще започнете да разбирате, ако започнете да разсъждавате. :):):)
А, ако това се случи и въпреки всичко продължите да харесвате ВИНАГИ Русия, то и по този косвен начин доказвате, че не преувеличавам за темата с лицемерието Ви, която оспорихте при Вас, под Вашия постинг, който коментирах усилено преди дни. :):):)
Като за продължение или по-скоро подсказка за въпросната тема КОНКРЕТНО В СЛУЧАЯ, прилагам второ нещо, за което загатнах в заглавието на този коментар http://cortana.blog.bg/photos/178678/ne-vsichki-sa-rusi-2-rating-13-35.jpg

Мислете и разсъждавайте, моля! Така се стига до правилни изводи и заключения. А не поддавайки се на външни внушения.
Именно за това е този настоящ постинг на Жоро. :)


ПП: Моля фактът, че леко промених името на линка в първия ми коментар-реплика към Жоровия градски, да не се смята за опит за някакъв вид манипулация. Направих го единствено за по-прегледно при следване на съжденията ми, особено след като 'заяждането' с Жоровия градски търпи продължение в посока на нови подсказки за него. :)
цитирай
7. getmans1 - Тъй значи СТАР, рекламираш Вадито ...
19.09.2018 14:40
Тъй значи СТАР, рекламираш Вадито Борни,а ... и по този начин ни размени местата на „тъй лелеяната„ от мен ПЪРВА ... сега плача дори с гъза си а Венцито с право ще злорадства защото знае със сигурност, че неговити здрави комунистически другари не биха постъпили така ... комунистите са здравите сили със здрав морал...

... А БЕ СЕРСЕМИНО, ТИ ДА НЕ СИ ПУШИЛ МАРИХУАНА БЕ ...

И да знаеш, Деди Борни те е послушал яко се самочете и се коментира под индиго ... и Градският ти също участва активно с четенето почти едновременно с двата си НИК-а ... същински Сандокан с двата ножа ...хахахахаха
цитирай
8. kvg55 - До 6. cortana
19.09.2018 14:44
Ти провери ли, какво излиза на двата адреса и как може да се разсъждава върху картинката?
цитирай
9. cortana - :)):)))))
19.09.2018 15:31
kvg55 написа:
Ти провери ли, какво излиза на двата адреса и как може да се разсъждава върху картинката?
Естествено, че съм проверила! Излиза точно това, което съм снела като screenshot и към което исках да насоча вниманието Ви, но нека засега това да го оставим настрана. Ще се върнем на него след 'малко' :):):)
Сега по-скоро имам един сериозен въпрос към Вас и очаквам сериозен отговор, който да не може да се тълкува двуяко. И той, въпросът ми, е: Какво изразява с настоящия си постинг Вашият градски? Опишете по-подробно какво сте видели в постинга и как сте го разтълкували. Опишете го, за да се получи както казах резултат, който да не може да се тълкува двуяко.
Давам няколко подвъпросчета, които биха насочили отговора Ви в по-очакваната от мен посока:
Въпросче първо: Ако Жоро осмива нещо/някого с този постинг, то какво/кого? :):)
Въпросче второ: Колко 'грешки' забелязвате в двете картинки и мислите ли, че са грешки? :)
Въпросче трето: Как свързвате настоящия постинг 'Не всички са руси (2)' с постинг 'Не всички са руси (1)' и виждате ли вече нещо различно в съдържанието му или продължавате да гледате мацката там? :):):)
цитирай
10. cortana - :):):)
19.09.2018 15:33
getmans1 написа:
Тъй значи СТАР, рекламираш Вадито Борни,а ... и по този начин ни размени местата на „тъй лелеяната„ от мен ПЪРВА ...
Гети, привет! :)
Хей сега ще поправим тази несправедливост. :):):))))
цитирай
11. kvg55 - До 9. cortana
19.09.2018 17:12
Нямам намерение да правя експертиза на двете картинки от постинга. Но на пръв поглед се набива ника "starforlife", което е някаква изгъзица на Градския. Също така нямам намерение да разгадавам загадки, а Градският още не е отговорил на въпроса ми.
цитирай
12. getmans1 - ХАХАХА, лично нося отговора си на ...
19.09.2018 17:25
ХАХАХА, лично нося отговора си на коментара ти в моя блог


22. getmans1 - . . . 18. cortana - Гети, привет! :...
17:08
... 18. cortana - Гети, привет! :)
15:34
ХАХАХА, РЕАКЦИЯТА Е ПОЧТИ СВЕТКАВИЧНА ... САМО ЗА ЕДИН ЧАС ... И НЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ТЕБ ... извинявай .... А ЗА ЧЕРНОТО ПЕРПИЛЯТОРЧЕ тире РЕДАКТОРЧЕ ВЕЧЕ СЕ ОБЯСНЯВА ... С АТАКА


cortana написа:
цитирай
13. zaw12929 - Просто всички искат промяна, но ...
19.09.2018 18:59
Просто всички искат промяна, но изчакват да видят кой ще я направи. Слягайте си заглавията и какво от това?!
цитирай
14. inf0rmant - Здравей!
19.09.2018 19:10
starforlife написа:
Мислех този постинг да го озаглавя "Билетите ми за отиване и връщане до и от Амстердам"
Можех да къстя постинга например: "Умеем ли да мислим логично?"
Или пък: "Как вы думаете, что "двойное страхование" означает?"

Браточка, а не можеше ли да го кръстиш "ГРУ ни смятат за глупаци"? :) :) :) :) :)
цитирай
15. анонимен - Стар, не вземаш от дума и разхищаваш енергията си.
19.09.2018 21:32
За да се убедиш в правотата ми, погледни предходния си постинг. Събра 60 положителни вота, защото го заслужаваше. За този ти гласуват, защото знаят, че си готин, а не защото е добър. Дори съм убедена, че 50% от хората като мен няма да разлерат какво искаш да кажеш с него.
Помисли в/у думите ми. Ще ти чукна един плюс все пак. :)
цитирай
16. barneba - Ааахахаха! Този път схванах! Занасяш се с убийците на Скрипал!
19.09.2018 22:30
Но не схващам как първата част се отнася за това!??
Поздрави, Стар! Приятна вечер!
цитирай
17. predatorkapredatorka - :)))))...16. blackpredator - миси Борн! 22:07
19.09.2018 22:37
Гаранция този е блондинка
по рождение...
цитирай
18. novitejivotni - Както сам си се "досетил"
20.09.2018 06:14
и си спменал по-горе, кат' немаш командировъчно, спукана ти е работата :-)))
цитирай
19. getmans1 - 21. onlooker - не искам да вярвам.че злоупотребава.с никът ти.в заглавието.ти ще си решиш. 00:55
20.09.2018 06:20
... Аз пък бих и помогнал, ако можех разбира се и въпреки, че Юлка е известна ... ФРЪТИОПАШКА.
цитирай
20. cortana - Понеже Жоро няма да се появи днес, та аз ще отразя коментарите Ви. Имитирайки го. :):):)
20.09.2018 08:40
23. getmans1 - Правилно си го написал, Гети. Специално този път аз пък не бих помогнала, защото.... Нека не обяснявам сега защо. :):)

22. novitejivotni - Остави го ти командировъчното. По-големият проблем му е, че от притеснение за него, командировъчното, като е 'фалшифицирал' тикета 'неволно' е сгрешил името на града. Спукана му е работата. :):):)))))

21. onlooker - Не мисля, че злоупотребява, но го играе доста....

20. onlooker - Ако съдим по предаторите в блог.бг, те определено са от тези, на които им трябва много помощ. :):):):) Особено на черничкия. :):):):)))))

19. predatorka - Кой от двамата? :):) А по-сериозно: ами виж до какво води този глупав начин на писане, с който черното какино кофенце прикрива слабоватия си речник когато предполагам изпусне едно 'р'. :):):)

18. barneba - Точно така! Поднася тези, които бяха отритнати от Онези. :):):)))))


С другите ще продължа по някое време, защото сега твябва да отивам на работа. При все, че съм хубавица, уви, трябва да работя. :):))) Поне докато се появи арабският шейх на бял кон. :):):))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: starforlife
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2590334
Постинги: 1153
Коментари: 16834
Гласове: 13882
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031