Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2014 13:25 - Розово или по синджирите около врата ще ги познаете
Автор: blondinkas4uk09 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8732 Коментари: 37 Гласове:
14


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес се проведе протестно шествие на гражданите от  Казанлък и околните Пловдив и Стара Загора. Протестиращите издигнаха искания да бъде забранено на Розовчани  да припарват в училищата, болниците, моловете и въобще улиците на тези градове. Жителите им  се опасяват, че  биха могли да станат жертва на зараза със синдром на неизкоренима и болезнена за околните първобитност и поискаха гаранции от държавата, че ще ги защити от тази агресивна пандемия.  По-късно протестиращите успокоиха милионите  притеснени англичани и най-вече рускини, че за тях ограничения няма, добре дошли са и ще бъдат посрещнати с хляб и сол. Нещата биха могли да изглеждат по следния пасторален начин: идва рускиня с възпален апендисит в болницата, където я посрещат с хляб и сол, както и ракия с тракийска топеница за мезе (все пак трябва да покажем колко сме гостоприемни) и след това се пристъпва към хирургическа интервенция. Защо искаме англичани и рускини ли?, ами то това учените хора сте много глупави, ако не го разбирате. Четете, бе, хаймани, Алеко го е казал: заради келепира!  Към рускините очакванията са ни, така да се каже, по тънката част: само дано всички да са на акъла на видната им сънародничка - сексоложка Катъркина.  Англичаните пък... ей, въшливи са от пари тези хора, все ще почерпат по едно в кръчмата, пък и ще си построят нЕкоя хубава къщичка, от която винаги има какво да се открадне.

Академичната общност също са против Розовчани да се обучават в Университетите, но засега ще се въздържат да протестират, тъй като всъщност не очакват родителите на подрастващото поколение в Розово да позволят на децата си да се впуснат в такова рисково начинание – току виж вземат да поумнеят, каквито обезпокоителни признаци дават и сега. Освен това, за никого не е тайна, че висшите учебни заведения в България са свърталища и на сирийски, ливански, нигерийски и китайски студенти... Просто да се чудиш как другите майки си пускат рожбите да учат в такива етнически извратени училища, а не чисти българо – англосаксоно – руски!

 Явно днес е ден на протестите, защото от друга страна и по друга ТВ и сирийците излязоха на протестен хепънинг и молеха с треперещи гласове и със сълзи на очи да не ги заселват в Поморие, Русе, Джебел, you name it, защото в последните седмици в тези населени места са извършени такива потресаващи злодейски убийства от местното, повтарям: местното население (и уточнявам: не от бежанците), които могат да се сравняват само със зверствата на войната в родината им и хората напълно справедливо се страхуват за живота си.

Най-накрая и аз направих протестен флашмоб, защото на мен все държавата ми е виновна и сега настоявам да вдигне IQ-то на населението! Искам да определи някакви минимални стандарти, и който е под тях – варианти много, вЕрно не са хубави, но всеки трябва да си тежи на мястото (кеф ти пандиз, кеф ти курсове за повишаване интелекта на бавноразвиващи се, кеф ти изселване... спокойно, може и в Сибир, при рускините).

Айде малко да мирясаме от тази простотия: България, в ХХI век: всеки срещу всеки, сам и със сопа в ръка!

А на сирийците...  им е най-лесно: Те не са от тука и са за малко!





Гласувай:
17



Следващ постинг
Предишен постинг

1. djani - "Ах, умната ми брюнетка, макар и "Блондинка с молот"...
30.04.2014 14:23
Миличка, за населението на малкото Розово, 17 сирийци са кото милион за цяла България. Интересно, какви ще ги плещим, кагато това стане реалност? И сега сърбите псуват вече на глас за косоварите. "Со курец си напраиха држава". Е тогава ще ядем куреца. Дано, да не си там...
цитирай
2. vishnichka - Не разбирам защо ти праскат тези минуси,
30.04.2014 16:06
позицията ти е съвсем нормална, като на мислещ човек, предлагащ мнение и посока... Аз лично имам резерви към този случай, защото съм сигурна, че животът на село е много по-различен и капсулиран, и при една такава натрапена ситуация, ако се поставиш в положението на всяка една от страните, не е лесно да се разреши такъв конфликт, за който сигурно има предистория, която според мен беше елегантно премълчана...

Интересно ми е как са прилъгани тези сирийци в това етнически чисто село и то за такава сума пари- 1200 лева на месец!

Разбрах, че вече са наели къща в Крън, за 1300 лева ... много бързо, бе!:)

Ето, че българите не сме чак толкова лоши...
цитирай
3. blackpredator - Има и още
30.04.2014 16:28
Зам.-посланикът на САЩ у нас Брайън Далтън и виетнамския му жен Анандарупа, се присъединяват към парада на гражданите от Казанлък и околните Пловдив и Стара Загора. От тоя момент нещата тръгват в правилното русло. Вместо хляб и сол, хляб и иии...:)
цитирай
4. kostadin - Колко бежанци покани до сега в домът ...
30.04.2014 16:32
Колко бежанци покани до сега в домът си?
цитирай
5. blondinkas4uk09 - Djani,
30.04.2014 17:21
със сигурност това ще стане реалност, и не само ще има 1 млн. сирийци, ами предполагам, че всъщност ще има максимум 1 млн. българи. И ние не сме просто свидетели, а активни участници в този процес.
Идват празници, аз усещам как ставам все по-добричка и затова: Прегръдки, Целувки и Весели Празници!
цитирай
6. blondinkas4uk09 - Вишничка,
30.04.2014 17:28
изобщо не сме лоши, предполагам че срещу 1300 лв. наем за 2 стаи, дори и хората от Розово биха се постеснили малко и вероятно биха взели някой и друг сириец в къщи. Знаеш ли, аз не съм образец на човек, който няма расови предразсъдъци, и аз си имам, за съжаление. Хората от Розово не са задължени да не бъдат расисти, това е тяхно право. Основната ми идея е :), че тук всичко се случва по изключително просташки начин.
цитирай
7. blondinkas4uk09 - Блеки,
30.04.2014 17:31
ще станем съавтори с теб накрая, подозирам, ти пишеш един параграф, аз един. :)

Искаш ли, ще бъде интересно. :)
цитирай
8. blondinkas4uk09 - Костадин,
30.04.2014 17:37
от вчера до сега поне 10 пъти ме питаха колко бежанци съм поканила у дома си. Ако знаеше част от моята житейска история, щеше да си наясно колко нелепо звучи този въпрос отправен към мен. :)
цитирай
9. blondinkas4uk09 - Вишничка, забравих да кажа за минусите, :)
30.04.2014 17:44
има някаква особена тръпка в това да получаваш минуси. Харесва ми... почти толкова, колкото и да получавам плюсове! :) А защо - ще оставя на фантазията на моите приятели - съблогъри, да се досетят.
Както винаги: Обичам ги! :)
цитирай
10. tit - грозно е, че от всеки цирк
30.04.2014 19:56
сме в състояние да вземем причини за противоборство!:(
цитирай
11. blondinkas4uk09 - Tit,
30.04.2014 23:16
не можеш да си представиш колко съм съгласна с теб! Подобно противоборство е деструктивно и създаващо напрежение! Непрекъснато се питам защо имаме нужда от него. То ясно, че няма как всички да сме с еднакво мислене, лошото е, че често ни липсва уважението и толерантността към различния от нас.
цитирай
цитирай
12. kbalenciaga - blondinkas4uk09, явно си маааалко по различна от останалата пасмина от ССК
01.05.2014 01:04

които сочат с пръст обикновения българин, за виновник на всичко.
Опитваш се да мислиш...
Но ме съмнява, че са ти достатъчно възможностите...

За това малко въпроси:
Защо според тебе медиите в цяла Европа(вкл. и българските) отвлякоха вниманието от масовото навлизане на обучени джихадисти, включително и убийци, както в Европа, така и в България?
Жокер - свободата на беличките европейчета...сещашл и се?

И един въпрос който, поне аз не съм срещал някой, някъде да задава:
Защо такива държави като Катар и Саудитска Арабия, след като дават толкова много пари и оръжие на джихадистите да воюват и убиват, защо не вземат тези бежанци(техни роднини мюсюлмани), които са плъзнали в Европа, при тях?

Жокер свободата на беличките европейчета, но вече и на беличките американчета...
цитирай
13. coacoa11 - Русокоске, няма как да станем по...
01.05.2014 07:05
Русокоске, няма как да станем по-набожни от папата... Не може да има средства и възможности за сирийците в България, а да няма за българите. Що не спретнахме един протест срещу французите, дето изпъдиха нашите и румънските цигани? Хем богати, хем ксенофоби тия французи, бе... то нашите цигани са си по-бежанци от сирийските, от гладна смърт бягат. Щото ако имаха 1300 лева на месец за наем на къща, тука щяха да си стоят. Както и милиони наши емигранти, които никоя чужда страна не е посрещнала с хляб и сол. Не е ли нахалство и натрапничество богатите сирийци да избират да избягат в далечна християнска страна, отминавайки съседните, близки по религия държави? Що не ги посрещат там с курбан чорба и баклава?
Наистина сме царе, българите, да поставяме чуждите интереси над нашите. Далеч съм от шовинизма, ама няма ли начин да проявяваме общочовешки ценности и хуманизъм и към своите, не само към чуждите?
цитирай
14. karaiany - Великден мина и замина и с него ле...
01.05.2014 09:53
Великден мина и замина и с него лепкавите и мазни приказки на тукашните хриcтияни за съчувствие и милосърдие.
Време е да бъдем себе си.
Нищо ново под балканското слънце.
цитирай
15. coacoa11 - Ех, това Розово. . . Пускам телев...
01.05.2014 10:30
Ех, това Розово...Пускам телевизора и оттам една префърцунена примадона ми разправя, как тотално се дистанцира от простащината на розовчани. Останах да се чудя дали ще е толкова милосърдна и състрадателна, когато утре дъщеря й гледа света през бурка. И защо ли французите и белгийците забраниха бурката, каква е тази религиозна нетолерантност при най-цивилизованите европейци? Виж, ние, простаците, трябва да сме толерантни - защо да не позволим жените ни да ги продават заедно с камилите и козите, в центъра на Розово да построим джамия, а самите сирийци за национални герои да провъзгласим и паметник да им въздигнем. Ох, ожалих ги горките изстрадали хорица... тях, а не нашите бездомници и гладни дечица.
цитирай
16. blondinkas4uk09 - Kbalenciaga,
01.05.2014 12:34
Може и да си прав в подозренията си, може и да не си, защото откъде си сигурен, че е така. Аз щях да съм сигурна само, ако бях изпълнителен директор на CNN или BBC и някой ми се обади и ми нареди да отвличам вниманието, но не съм (предполагам, за съжаление) :). Освен това, не вярвам много, много в световните заговори, защото всичко се обърква. Ето, вчера например, реших да изтегля малко кеш, но ме мързеше да ходя пеша и отидох с колата до банкомата. Паркирах на стоянка за таксита и казах на един от шофьорите на такситата: " Само до банкомата отивам, връщам се след минута, ако някой иска да спре, просто ме извикайте". Човекът каза: "Спокойно, няма проблем". След 1 мин. точно, докато теглех пари, един Мерцедес засече една Тойота, Тойотата наби спирачки, хлъзна се, завъртя се и се удари зверски в моята кола. Последваха 2 часа чакане на КАТ, акт и за мен, че съм спряла на стоянка за таксита, който е до 200 лв., застрахователи и т.н. Виждаш ли? как всичко се обърква... Та искам да кажа, кой е този световен план, който ще сработи перфектно? Как аз като шеф на CNN ще контролирам перфектно всичките си журналисти? Трудно ми е да повярвам, че това ще се случи... Така че, моето мнение е, по-добре дай да правим това, което трябва и което ни диктува човешката съвест въпреки световните планове. Факт е, че Европа и САЩ ще бъдат пълни с араби, с индийци, с негри. Факт е, че освен джихадисти, от тези държави бягат и хора, на които им е писнало от диктатура и от простотии в собствените им държави, както и на много наши сънародници им писва и напускат България. Факт е и, че бялото население на земята е по-малко и затова просто трябва да изградим модел да живеем с не-белите. Иначе... лошо за белите! И това е работа колкото на хората, толкова и на целенасочена политика на държавата. Разбира се, че не може само обикновените хора да са виновни за всичко.
цитирай
17. blondinkas4uk09 - Жабка, много си права,
01.05.2014 12:44
за това трябваше да протестират хората в Розово, за това, че са по-бедни и по-безправни от бежанци в собствената си родина, А сирийците за това не са виновни!
цитирай
18. blondinkas4uk09 - Така е Karaiany,
01.05.2014 12:53
за съжаление като си говорим за съчувствие и милосърдие, това са само празни фрази, над които никой не се замисля. Повърхностни мисли, които водят до повърхностни действия и повърхностен живот. Хората просто си заучават една мантра и си я повтарят и те не знаят защо. Например: "Станишев е готин пич" - (защо пък точно той?) "Американците не са демократи" - (защо пък точно те?) "Аз съм милосърден и добър" - ( защо пък точно аз?) :)
цитирай
19. blondinkas4uk09 - Жабка,
01.05.2014 13:10
Да, хората приеха закон, забраниха бурките, никой не ни пречи и на нас да го сторим. Ако ни стиска, разбира се, защото, да ги забраним, можем само, ако ЕС ги забрани в целия съюа, тъй като ако само ние сме го направили локално, ще имаме големи проблеми. Но, да се върна на Розово: Тъпото в тази ситуация беше, че наистина всичко там се случи по много махленски и просташки начин и това беше искрено беззаконие. Ако ти живееш в Розово, в собствената си къща и утре ей така, 20-ина от съселянките ти решат, че си голяма красавица и застрашаваш благоверността на мъжете им и започнат да протестират срещу теб и те прогонят, предполагам няма да ти е приятно. :)
цитирай
20. coacoa11 - Рускоске, изглежда имаме големи ...
01.05.2014 13:54
Рускоске, изглежда имаме големи проблеми. По твоята логика и за собствения си народ и неговите интереси можем да се грижим, само ако ЕС ни позволи. Какво ли ще стане, ако ЕС забрани дишането с директива? Спираме веднага да дишаме, за да не си докараме проблеми :) Ами трябва да мислим за околната среда, знаеш ли само колко въглероден диоксид изпускаме? Въглеродния отпечатък на планетата променяме. А това мисленето отдавна сме го спрели, без да чакаме директива :)
Не съм гледала репортажи от Розово, говоря по принцип. И принципът е - ако аз живея в Розово, аз определям реда в селото и общината. Само жител на селото има право да определя правилата. И аз заставам зад това им право. Ако мнозинството реши, че има причина да ме изгони, то ще си тръгна. Розовчани са у дома си, имат толкова малко и не виждам никаква простащина в това да искат да го запазят.
А чуждопоклонничеството може да вземе страшни размери - представи си само едни милосърдни българки, които вземат доброволно, една по една, без да ги посочва сириеца, да влязат в харема му:) Да го накарат да се почувства у дома си, така да се каже. Те розовчани са на гости и трябва да се съобразяват.
И друго - за мен думата "бежанец" означава човек в нужда. А богатите бежанци не са в нужда, те са просто емигранти. Могат да живеят прекрасно и в по-богати европейски държави от България.
цитирай
21. mt46 - Браво!...
01.05.2014 13:55
Русичка, а умничка!... :)
цитирай
22. kbalenciaga - blondinkas4uk09, за това има факти, факти, факти...
01.05.2014 18:38

факти, факти, факти, факти...
Просто ги виждаш и мислиш, разсъждаваш, анализираш.
И по горе бъркаш "боя със ситуацията".
"Световни заговори", "Теория на конспирацията", и подобни са просто капани за ума на тези, които лесно се връзват.
Не си ли забелязала, че при много "хора", особено тези от ССК ги контролират като кучето на Павлов? Има думички като "Волен Сидеров", "Теория на конспирацията", от скоро и "Делян Пеевски", които като им ги кажат и започват да отделят слюнки точно като кучето на Павлов. И изключват да мислят, все едно са с тотално промити мозъци.
Просто е абсурдно, но е ФАКТ.
Такива много лесно са манипулируеми.
Не говоря само за българите, а изобщо.
По горе споменаваш СНН. А сещаш ли се за случая с предишната криза за газа от Украйна, при която един "журналист" точно от СНН "интервюира" роми от Плевен?
Просто е ПОТРЕСАВАЩО за каква измама става въпрос.
Но "хората" с промитите мозъци, дори и след този фрапантен случай, не само че не се замислят, но и си продължават по същия начин да гледат на СНН като обективна телевизия.
Изобщо, положението в световен план е отдавна изтървано...
цитирай
23. blondinkas4uk09 - Мt46,
01.05.2014 20:08
кратко, точно и напълно вярно! :) :) :)

Как да не те обича човек!
цитирай
24. blondinkas4uk09 - Не, Жабка,
01.05.2014 20:18
не ако ЕС ни позволи. Просто, някои неща можем да ги направим само в екип с ЕС (в момента)! Добре е да знаем какво искаме, какви са общите ни български интереси (ако имаме такива) и някой (нали имаме представители в Европейския Парламент) да работи / да подкрепя закони, които да защитават тези интереси!

Моля те, гледай репортажите от Розово! Просто е грозно...

И една шегичка, Жабка: не мисля, че ще ни спрат дишането, да знаеш! :)
цитирай
25. blondinkas4uk09 - Kbalenciaga,
01.05.2014 20:45
Не знам за другите, аз за себе си мога да кажа, че едно време, когато избраха ББ за премиер, ама мноУ се нервирах и казах, че аз нямам място в държава, в която мутра е премиер и предприех разни действия в личен план, сега... ако стане задължително гласуването (защото съм казвала, че аз доброволно не гласувам), ще гласувам за него. Преди около година, ако ми беше паднал Делян Пеевски, щях да му извия дебелия врат (но за щастие не ми падна и така оцеля :) ), а сега си мисля, че той просто ми е антипатичен като външен вид - има такива хора. Иначе, не е по-различен от всички останали политици - нагъл, забогатял по не съвсем почтен начин - просто поредното "наше момче", което си има "наше мамче", простак - нищо необичайно! Той в момента не ми е проблем! Волен пък го обичах, той ми е и личен познат от студентските години още! Сега не зная... да го съжалявам ли, да го заклеймявам ли... Промитите мозъци са факт, но това е повсеместно явление и не се отнася само до ССК. Това че има опити и успехи да се контролират медиите, и CNN включително, също е факт. Но просто има много различни интереси и затова контролът е труден, а често и невъзможен! Положението е изтървано, но и тук не съм сигурна, че положението изобщо може да бъде контролирано. Затова му тегля една майна и отивам да си препека 2 пълнозърнести филийки със сирене, че огладнях и дано всичко върви по план в кухнята през следващите 10 минути. :)
цитирай
26. coacoa11 - :) Добра новина, Русокоске. . . о...
02.05.2014 00:10
:) Добра новина, Русокоске... обаче за да оцелеем ще ни трябва изкуствено дишане и реанимация, дотам сме го докарали.
Ще потърся да ги видя тези репортажи, които са те развълнували да пуснеш темата, макар за мен да не са толкова важни реакциите при посрещането, колкото бъдещето на българите в България с бежанци. Изгонването може би е първична реакция, но вероятно е най-вярната, що се касае за оцеляване. Защото в тежкото положение, в което сме, всеки допълнителен риск може да е фатален. Живеем в джунгла и тук законите на оцеляването имат предимство, проявата на хуманизъм по отношение на чуждите за нас се явява лукс. При безработицата в страната, за да работи един сириец и да изхранва семейството си в България, трябва един български баща да остане безработен и едно българско дете да остане гладно. Сигурно не е така в богатите държави.
Хвърли едно око тук, ако ти остане време:
http://bul-mamma.com/gledni-tochki/normalno-li-e-tova-spored-vas/
Интересно е как започва и как завършва темата. И лека нощ, мисис Милосърдие :)
цитирай
27. blondinkas4uk09 - О, не искам да те подвеждам, аз често съм много далеч от Милосърдна :)
02.05.2014 01:14
Лека нощ, Жабка! :)
цитирай
28. vmir - Съгласен,
02.05.2014 09:26
само дето не мога да бъда любвеобилен като теб не, че не съм опитвал, но в коментарите виждам толкова абсурдни, безумни или користолюбиви претенции, че ми е трудно да ги опростя така великодушно като теб. Иначе с теб несъгласие нямам.
цитирай
29. coacoa11 - http://paper. standartnews. c...
02.05.2014 15:20
http://paper.standartnews.com/bg/article.php?d=2014-04-30&article=490520
цитирай
30. blondinkas4uk09 - Vmir,
02.05.2014 16:50
просто ми е по-лесно да бъда любвеобилна, защото като се скарам с някого и после сън не ме лови. :)

(Само с един човек в блога засега нямам желание да бъда любвеобилна: оня... с червата, сещаш ли се?) :)

И аз с теб несъгласия нямам :) Дори опитвам да ти го кажа понякога и пиша: "Проба, проба", но получавам отговор: "Авторът не желае да получава коментари", затова сега ти го пиша тук. :)
цитирай
31. blondinkas4uk09 - Мерси, Жабка,
02.05.2014 16:52
за линка. :)
цитирай
32. vmir - Извинявай, знам, че с приятелите се разбираме и без думи.
02.05.2014 17:09
И аз ненавиждам разправиите и грубостите, но има някои толкова нагли, че трябва да им сложа преграда пред провокациите, за да не ми се налага да им отвърна подобаващо.
цитирай
33. kbalenciaga - "ще гласувам за него"
03.05.2014 03:35

"Но просто има много различни интереси и затова контролът е труден, а често и невъзможен!"

Като казвам, че положението в световен план тотално е изтървано, точно това имам в предвид.
Защото когато умните, образованите и еродирани хора гласуват(МАСОВО) за такова недоразумение, за такъв "проект" като пионката на Червените олигарси Боко Тиквата, РАБОТАТА Е ЯСНА!

Няма смисъл нито от коментари, нито от по нататъшни анализи, нито от нищо.
"Спрете Земята да сляза"...
цитирай
34. blondinkas4uk09 - Усмивка :)
03.05.2014 12:03
за Vmir!
цитирай
35. blondinkas4uk09 - Kbalenciaga,
03.05.2014 12:25
за щастие няма да гласувам точно сега, защото все още не е задължително. Няма и да се впускам в анализи защо точно за него. Само две изречения: Най-важно за един лидер е какъв екип ще си подбере - а екипът от министри на т.нар. Боко Тиквата беше за мен много добър и определено много по-добър от настоящия. (Моля не ми казвай нищо лошо за Симеон Дянков - той ми е любимец.) :)

И да уточня нещо: нали принципно сме наясно, че политиката е мръсна работа! т.е. ако симпатизираш на някого, вероятно той е една идея по-малко мръсен от другите, според теб.

Сега... кажи ми ти за кого ще гласуваш, за да ти кажа пък твоят фаворит какъв "проект" е?
цитирай
36. vmir - 34. blondinkas4uk09,
03.05.2014 22:24
:)
цитирай
37. pvdaskalov - Изчетох всичко...
07.05.2014 18:24
... и страшно ми се искаше да взема участие в дискусията, ама като съм пропуснал информацията за това, какво е станало в Розино, как да взема отношение?! Ако става дума за онова село под Балкана, през което минавам на път за или обратно от Калофер, ще кажа, че много го харесвам. Отдалеч се радвам на комина му и си въобразявам, че мирише на рози и топъл хляб. Колкото до сирийците, макар и да не разбрах искат ли или не искат да отседнат в Розино, ще кажа, че с тях човек може да дружи безпроблемно. Такъв добър мой приятел беше архитект Ахмад Алгафари тук, в България, а в Либия се възторгвах от моите водачи на пътни машини Набил и Назир, оставили Родина и семейства, за да спечелят някой и друг динар. Там, в пустинята, щяхме да загинем от една заровена в пясъка мина от Втората световна, но те работеха така внимателно, че я откриха пред очите ми, заобиколиха я, а след няколко дни дойде повиканата от мен сапьорска група от Бенгази да я обезвреди. Отнесоха я далече от обекта. Вдигна се голяма пушилка...
Знам едно - спечелиш ли сърцето на арабина, няма по-верен приятел от него. Може би всички човешки същества бленуват за искрено приятелство... Не знам.
Интересно, за катастрофата в квартала също не съм чул...
Уж щяхме да пием кафе заедно, но... вината е моя. Аз изчезнах. Откакто ми задигнаха лаптопа, половин човек съм. Възстанових го. Имам вече нов, още по-мощен. Чака да бъде откраднат, но няма онзи "умствен" багаж на предшественика си...
Понеже в следващия си постинг заявяваш (според заглавието), че ще си деактивираш блога, моля те, недей. То е почти равносилно на убийство. Не ни лишавай от следите, които е оставила Блонди в ефира.
Поздрави!
Пиер
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blondinkas4uk09
Категория: Лични дневници
Прочетен: 523710
Постинги: 72
Коментари: 883
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031